truusenerna.reismee.nl

Eerste dagen in Buenos Aires (BA)

Na een goede reis (14 uur vanaf Rome) waren we om 7 uur 's ochtends (plaatselijke tijd, 5 uur vroeger dan in NL) op het vliegveld. Helaas, maar één tas aangekomen, die van Truus. Die van Erna is tot nu, vrijdagavond 22:45 niet aangekomen, hoewel was toegezegd dat hij met de vlucht van 8.00 zou komen. Vanmiddag nog maar snel wat ondergoed, pyama,t-shirts en wat toiletartikelen gekocht. Later te declareren bij Alitalia.

Donderdag zijn we naar de Plaza de Mayo (van de dwaze moeders en Falkland eilanden, oftewel de Malvinas, protesten) gelopen en naar de Obelisk op de Plaza Republica. Verder nog het Teatro Colón bekeken van de buitenkant en lekker geluncht mét een glas rode wijn!

Vandaag, vrijdag, zijn we naar een luxe shopping hall geweest, veel mooie maar ook dure dingen gezien, dus nog niets gekocht. ´s Middags zijn we naar de wijk Puerto Maduro gelopen, de oude haven die helemaal is opgeknapt en waar ook een ecologisch park is. Veel vogels gezien,namen helaas nog onbekend.

Vanavond zijn we naar een tango- en muziekshow geweest vlak bij ons hotel. Verbazingwekkend om te zien hoe snel dat allemaal gaat en ze niet struikelen over hun eigen of andermans benen. Die van ons zouden al lang in de knoop hebben gezeten of we lagen languit op de grond :) !

Morgen maar weer bellen ivm de tas, hopelijk krijgen we nu een persoon inplaats van een bandje waarop je je telefoonnummer kunt achterlaten (en niet teruggebeld wordt!). Verder zijn we van plan om naar het 3 februaripark te gaan, met zoo en botanische tuin. Het wordt 24 graden, vandaag was het 21 en donderdag maar 12. Net Nederland dus, en net zoveel wind!

Wordt vervolgd. Groetjes van ons aan jullie allemaal.

Henk

Dag Dames,

Zo te lezen vermaken jullie je wel !

Maar hopen dat de tas nog boven water komt.

veel plezier en we volgen met veel interesse en plezier jullie belevenissen.

tante mieke/oom ben

Leuk om te lezen. Balen van die tas zeg, hoop maar dat hij gauw boven water komt. Jullie zullen wel heel veel mooie dingen zien. Kunnen jullie die tango niet eens bijhouden en jullie zijn nog wel naar de workshop hierover in Haarlem geweest (haha)
Geniet maar veel van alle mooie dingen.
Liefs van ons

Rob

Hoi zusje,
Leuk te lezen dat jullie je vermaken!
Lekker shoppen in Buenos Aires ;-),doe je goed!
Veel plezier en groetjes

Ria Zwaan

Hallo Dames, laat die tas niet jullie humeur verpesten, hij komt wel weer. Leuk dat ik mee op vakantie mag (op afstand dan) maar toch.................. Ga zo door en ik lees wel weer de belevenissen.
Doeiiiiiiiiiiiiiiii Ria Zwaan

karin

wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen en te lezen wat jullie nu al in die paar dagen gedaan hebben ga vooral zo door dan hebben wij heel wat te lezen en kunnen met jullie meegenieten.jammer van je koffer maar gelukkig zit je niet helemaal in de rimboe en kun je nog van alles kopen zie de lol er maar van in.
dikke kus en genieten he

ineke

he wat vervelend van de tas maar zo te lezen hebben jullie al behoorlijk wat gezien, geniet ze

stefano

he erna hoe ist is je koffer al weer terecht
veel suc 6 nog je rijst wel een stuk lichter nu natuurlijk
geniet ze

marion & henk

Geen tas : wat een goede reden om een nieuwe garderobe aan te schaffen. Leuk om zo op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Groeten van de cavia-
mannen.

gea smit

Hallo wereldreizigers,
Zo,net aangekomen en nu algeen kleren om aan te trekken!
Hoop dat je tas gauw terecht komt. Jullie hebben al veel gezien.Geniet ervan,doe ik ook vanaf afstand.
Groetjes, ook aan Truus en tot horens,
Gea en Rob Smit.

Ok

Lieve Erna,
Dank je wel voor je levensteken,waar ik blij mee was!
Hoogst vervelend dat je tas is achtergebleven,hij komt wel weer terrecht.
Veel succes op je verdere reis en wees voorzichtig.
Groetjes aan Truus.
Liefs Ok

Kim en Jim

Dag dames!
Mooi dat de tas weer terecht is, wel balen van het fototoestel..
Al zal de zon en het temperatuur verschil tussen hier en daar veel goed maken, evenals de omgeving!
Zijn benieuwd daar het volgende verhaal en eventuele plaatjes:)
Veel succes en liefs van ons.

Diet

Hoi Meiden, slechte start, tas te laat, gelukkig bleven jullie nog een paar dagen in BA.

al veel gezien en nog een paar tango lessen volgen liefs xxx