truusenerna.reismee.nl

Weer thuis!

Dag allemaal,

Gisteren zijn we weer heelhuids aangekomen in Amsterdam na een goede reis. Het was nog even spannend of we de aansluitende vlucht in Rome zouden halen, omdat we drie kwartier te laat vertrokken vanuit Buenos Aires en we niet veel overstaptijd hadden, maar ook de vlucht naar Amsterdam vertrok wat later, dus dat ging allemaal goed.

Wel viel de zit ons lang, verwend als we zijn door de comfortabele lange-afstandsbussen in Chili en Argentinie met hun ruime zitplaatsen en stoelen waar je echt bijna gestrekt kunt liggen. Zo'n vliegtuigstoel is dan wel erg krap! Gelukkig konden we ons vermaken met de spelletjes en films aan boord (o.a. Who wants to be a millionaire; we hebben allebei een paar keer het miljoen gewonnen, dus we kunnen weer op vakantie

Wink
!

De bagageband op Schiphol begon net te lopen toen we bij de belt kwamen, en onze koffers lagen er ook meteen op, dus dat ging heel snel; ik (Erna) was binnen een uur na de landing al thuis! Daar was een grote verassing: Kim, mijn nichtje die tijdens mijn vakantie in mijn huis heeft gewoond, had samen met haar vriend Jim de kerstboom opgezet en het hele huis versierd!

Nu kunnen we uitpakken en beginnen om de foto's te ordenen en uit te zoeken voor een mooi fotoboek van deze onvergetelijke reis. We hopen dat we jullie een beetje hebben laten meegenieten van alle mooie ervaringen die we opgedaan hebben, al was het dan zonder foto's (maar die krijgen jullie nog wel te zien!). Bedankt voor het meereizen en alle reacties die jullie gestuurd hebben, we vonden het fijn om zo met het thuisfront in contact te blijven.

Alvast hele fijne kerstdagen en een gelukkig en gezond 2012 vanaf deze site, want kaarten zullen niet meer op tijd komen (moeten nog geschreven worden!

Groeten,

Truus en Erna.

Harry

Welkom thuis!!!

Gea

Lieve Erna en Truus,
Welkom thuis in een nat Amsterdam.Nu maar weer aan
het "gewone " leven wennen.
Ik wens julie hele fijne Feestdagen en een
gelukkig 2012.

Bedankt voor de mooie reisverhalen.

Liefs,Gea.

mieke derr

Welkom thuis. Wat zal het moeilijk zijn om weer te wennen na zo'n enerverende reis. Het is puur genieten geweest. Nu helemaal gaan bijkomen van alle indrukken. Wat zal het moeilijk zijn om weer te moeten gaan werken Erna. Al zal dat niet meevallen, moet je maar denken dat er gelukkig nog werk voor je is. Er zijn zoveel mensen waarvan hun baan op de tocht staat en dat lijkt me ook verschrikkelijk. Wat leuk Erna dat je huis helemaal versierd is. We gunnen jullie gezellige feestdagen en veel geluk en liefs voor 2012. Nu maar weer gaan sparen voor de volgende reis.
Liefs van oom Ben en tante Mieke