truusenerna.reismee.nl

Laatste dag van de vakantie - Buenos Aires

Goedemiddag allemaal,

We hebben zojuist ons laatste ontbijt in Argentinië genuttigd. In stijl: in het Savoy Hotel! Nee, we hebben het niet hoog in de bol gekregen, dit was een aanbieding omdat de hotels in het weekend praktisch leeg zijn. Wel lekker hoor, een hele grote luxe kamer, en vanochtend een fantastisch ontbijt, genoeg voor de hele dag.

De vlucht gisteren van Mendoza naar Buenos Aires was keurig op tijd, en de tassen kwamen al na 5 minuten, dus we waren er vlot uit. De taxi stond al voor ons klaar, en na een ware dodemansrit (af en toe de ogen maar dicht gedaan, het leek wel een rit van de Knight Bus uit Harry Potter) waren we om kwart voor drie in het Savoy.

Gisteravond heerlijk vis gegeten bij een Peruaans restaurant en nog wat in het centrum van Buenos Aires gewandeld, en de tassen opnieuw ingepakt.

En nu zijn we er bijna klaar voor. Om half elf (over 3 kwartier) komt de taxi naar het vliegveld en zit het er echt op. We vinden het fijn om thuis te komen en jullie allemaal weer te zien, maar de vakantie had ook nog langer mogen duren, we hebben er nog geen genoeg van! We hebben in elk geval ontzettend genoten van al het moois dat we gezien hebben, en van alle mensen die we hebben ontmoet. We kunnen het jullie aanbevelen!

Als het goed is, zijn we morgen om ongeveer 14:00 geland op Schiphol (weet de tijd niet precies). Groeten en tot heel gauw,

Truus en Erna