truusenerna.reismee.nl

vervolg BA

hallo allemaal,

We hebben besloten nog een dag in BA te blijven, en vertrekken morgen naar Rosario met de bus van 11:30. Dan zijn we er om 15:30.

Erna's tas is zaterdag bezorgd, dus dat probleem is opgelost. Minder leuk is dat mijn fototoestel is gepikt in de metro. We hebben dus de zaterdagavond in het politiebureau doorgebracht: van 6 tot over half 12, je moet hier veel geduld hebben: 1 man achter de balie die steeds voor andere dingen werd weggeroepen en mensen die eeuwen nodig hadden om hun verhaal te doen. De afleiding was de kat die op kakkerlakkenjacht ging en iedere keer weer met een flink exemplaar binnenkwam. Ik heb vanmorgen een nieuw fototoestel gekocht, dus ik kan weer plaatjes schieten.

Gisteren weer naar Puerto Madero geweest, lekker op een terras gezeten voor de lunch en mensen bekeken: het was gezellig druk. Daarna de Zona Ecologica ingegaan, he leek het Vondelpark op zondag wel, alleen mag je hier niet barbequen, dat doen ze buiten he park.

Straks gaan we naar Teatro Colon, het operagebouw, voor een rondleiding. Het is een prachtig gebouw, pas gerestaureerd. Het is in 1908 geopend en veel beroemdheden hebben hier opgetreden. Vanavond gaan we nog naar een andere tangovoorstelling in Centro Borges.

groetjes van erna en Truus

knuvelder@quicknet.nl

Truus, wat rot van je fotocamera!En gelukkig dat Erna haar tas er weer is. Geniet met volle teugen en alvast gefeliciteerd met je 62e verjaardag! Kus Carla

karin

hoi meiden
erg leuk om jullie zo te volgen maar balen van truus haar fototoestel gelukkig heeft ze alweer een nieuwe en helemaal top dat jij je tas weer terug hebt wel jammer dat je nu geen excuus meer hebt om zomaar te shoppen!!nou lekker geniete nu en nou moet het allemaal maar eens een keer mee zitten hoor ik duim voor jullie

dikke kus karin

Diet

Lieve Truus, van harte gefeliciteerd,een nieuw fototoestel voor je verjaardag. Nog fijne dagen in BA. En dan Naar Rosario. Veel plezier samen. Truus de borrel op je verjaardag smaakte lekker, evenals jullie glas RodeWijn.
Een knuffel voor beiden Diet