truusenerna.reismee.nl

Rosario, dinsdag en woensdagochtend

Gisteren op de bus gestapt naar Rosario. We vertrokken 30 min te laat, maar daar raken we al aan gewend. Onderweg nog een paar keer gestopt voor in- en uitladen van passagiers en pakjes. Verder was er niet veel te vertellen over de reis, we hebben veel koeien en paarden gezien in de pampa. Het weer was alweer goed, veel zon en een beetje sluierbewolking en ca 25 graden.

Om 16:00 waren we op het busstation; taxi genomen naar hostel waar we drie !!! trappen opmoesten met die zware tassen! Dat viel dus niet mee. De mensen zijn aardig en behulpzaam, de kamer basic (geen fratsen) en kon schoner. Rosario ligt aan de Rio Paraná; gisteravond hebben we ter ere van Truus´ verjaardag aan de rivier gegeten (buiten). We hebben ons gedragen en maar een half flesje wijn genomen.

Vanochtend zijn we met de stadsbus naar het busstation gegaan om een kaartje voor Córdoba te kopen. We arriveren daar vrijdag en gaan proberen om zaterdag door te reizen naar San Miguel de Túcuman. Daar dan 2 of 3 dagen en dan naar Salta, waar we wel wat langer zullen zijn.

Straks gaan we een paseo maken langs de Rio Paraná en lekker lunchen. Vanavond halen we wel een broodje of zoiets, en dan gaan we morgen fietsen.

¡Hasta la vista!

Karin

Truus van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad. Erna, was je je tas nog maar eventjes langer kwijt geweest, dan had je m niet die 3 trappen op hoeven slepen! haha :)
Lekker langzaam aan doen, maar dat kan bijna niet anders daar;)
Dikke kus en groetjes Karin

Diet

Rustig aan met de wijn meisjes. Truus werkt je nieuwe
fototoestel prettig? Wi hebben ier ook mooi weer, stralend blauwe lucht en temp. hier in
schagen 24 gr. niet gek voor 30 Sept. lieve groeten Diet
k

ineke

Truus nog van harte gefeliciteerd en veel plezier dames

André

Truus, nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik heb op de dag zelf nog een sms gestuurd maar weet niet of je die ontvangen hebt. Leuk om de reis zo te volgen van jullie, gr André

ok

Lieve Erna,
ik heb je berichten gelezen.
je schreef nu in Rosario te zijn,op weg naar Cordoba. Je zou toch naar Santa Fe gaan? Volgens het streepje in het boekje.
Heerlijk dat de mensen langzaam zijn,geniet ervan!
Doe het ook! Jammer van het fototoestel van Truus. Nog van harte gefeliciteerd. Wist niet dat ze jarig zou zijn tijdens de reis.
Pas goed op je tas ;-)
Heel veel groeten voor beiden,kus Ok

Diet

Hoi meiden, wat gaat de tijd toch snel,zo sta ik te zwaaien op Schiphol en nu zijn jullie alweer een eind verder in Arg.,zijn jullie nu inSalta? Hoe vinden jullie dit gedeelte van Arg. Jullie hebben al veel afgereisd, is het gezellig in de bus met al de medereizigers inclusief
hun verhalen?. Nu gaat er een mail naar Tineke in Hanoi en Es en Cor op Paaseiland. Erna en Truus geniet van alles en blijf gezond. Truus pas op je camera!!!!. Liefs Diet.