truusenerna.reismee.nl

Salta

Ola amigos y amigas!

Na een voorspoedige busreis (redelijk geslapen) waren we gisterochtend om 8 uur in Salta. Met een hele dure taxi, wel 6 pesos inclusief fooi (= 1 euro) waren we snel bij het hotel. Daar de bagage achtergelaten en lekker gaan ontbijten op het centrale plein. Om half een konden we de kamer in en hebben we een lekkere douche genomen. Fris gewassen zijn we de stad weer ingegaan. Veel mooie gebouwen gezien, en zelfs een paar touristen gespot. ´s Avonds een grote biefstuk gegeten en toen om middernacht naar bed, een beetje bijslapen.

Nu hebben we 2 dagen een tour geboekt naar Iruya via Humahuaca. We vertrekken woensdag en komen donderdag weer terug. Iruya ligt ten n.o. van Salta. Zaterdag gaan we met de tren a las Nubes naar ongeveer 4.000 meter hoogte, en zondag gaan we met huurauto een driehoek maken ten zuiden van Salta (via Cafayate, met veel wijngaarden).

Vrijdag 14 oktober vertrekken we met de bus naar San Pedro de Atacama in Chili en gaan dan over een pas in de Andes van ca. 4.000 meter hoogte.

We houden jullie op de hoogte!

diet

Erna en Truus, kan me voorstellen dat jullie genieten,ik kan me een beetje inleven hoe jullie reis verloopt, Es en Cor hebben hier ook rondgereisd en de vele foto's van hun heb ik na jullie vertrek gezien. Leef met jullie mee. Is het goed weer???? Geniet van de vele hoogte punten.
Wie verre reizen maakt, kan veel verhalen. Dag meiden.Diet.

Gea Smit

Hallo Truus en Erna,
Ik was even een weekje naar de Veluwe ( iets dichterbij huis )! en ben nu dus de reisverslagen aan het lezen.Mooi dat de tas van Erna weer terecht is,maar nu weer het -
fototoestel gepikt Vervelend hoor.Leuke verhalen schrijven jullie en wat beleven jullie veel.Geniet er maar goed van.We lezen het graag. Liefs van Gea.

Peter en Tineke

Hoi Truus en Erna,

Wat een schrik zeg die aardbeving, gelukkig is met jullie alles goed.
Jullie zijn nog niet zo lang op reis en hebben al meer meegemaakt dan menigeen in járen. We vinden het heerlijk om op afstand mee te mogen genieten!