truusenerna.reismee.nl

Laatste dag (voorlopig) in Argentinië

We zijn weer terug in Salta. Vanochtend hebben we de auto vies maar heel weer ingeleverd bij Hertz. Gisteren hebben we overnacht op een Finca, een boerenbedrijf, in het plaatsje Coronel Moldes op ongeveer 65 km van Salta. Was heel gezellig, we waren de enige gasten en werden dus verwend. Jammer dat we maar een dag hadden, want we hadden kunnen paardrijden, helpen geiten melken en kaas maken etc. De finca lag ook niet ver van een groot stuwmeer waar je kon bungeejumpen, abseilen en nog veel meer. We hebben het van afstand gadegeslagen!

Dinsdagmiddag hebben we bij Bodega Nanni in Cafayate een rondleiding door de wijnmakerij gehad en daarna 4 wijnen geproefd: 1 witte, 1 rosé, 1 rode en tot slot een zoete dessertwijn. Allemaal even lekker, bijna jammer dat we nog zo lang vakantie hebben, want we kunnen het niet allemaal meenemen!

Het volgende bericht krijgen jullie uit Chili, want morgen vertrekt de bus om 07:00. Het is vandaag wat bewolkt en fris hier, maar de afgelopen dagen is het warm (28 à 29 graden) en zonnig geweest, dus we hebben geen reden tot klagen.

Onze groeten en tot de volgende keer!

ok

Met grote interesse word jullie reis gevolgd. en dat je nu geen tasje te dragen had! :-( het verheugd mij zeer dat alles wel met jullie is. Was de autoreis Cafayate plezierig? Een BMW,Porche? Misschien een Smart? :-) je bent lang in Salto en omgeving. Het zal wel adembenemend zijn dat stukje Andes. Volg je op het kaartje. Je hebt veel gezien,je had geen tijd om kotsende de S-bochten te nemen! Bravo!!! Ik had dus toch niet mee gekund! :-) Er zijn veel bodega's en wijngaarden,schreef je in Salto+omgeving. Het halve glaasje van Truus haar verjaardag al ingehaald? Vandaag 14-10 zijn jullie in de woestijn:Atacama. San Pedro geeft het niet,ik zal de echte atlas erbij nemen,maar waar vind ik hem???? In Doorn is alles wel. Bladeren verkleuren, vandaag veel zon. Een paar mooie dagen. Pas op elkaar en wees voorzichtig.
Muchisimo recados,besico Ok